Pazar, Ağustos 12, 2007

Dostlarım Asker oldu :)

Bugün gerçekten çok garip duygular içindeyim. Çok sevdiğim iki dostum bugün askerlik görevlerine başladılar. Abdullah Manisa mezrkezde asker öğretmen olmak için 18 gün eğitim alacak. Apu uzun görüşmeyeli tam 13 ay 1 gün olmuştu ki askerliği sayesinde ve büyük bir şans ile görüşebildik. Manisa'da çok zorlanacağını zannetmiyorum. Hayırlısı ile oradan güzel bi yerlere düşer.

Gelelim diğer dostumaa, onun durumu biraz daha zor ve karışık. Ozan'ın görev yeri Şanlıurfa Halveti. Sınavlara girerken tek isteği asker öğretmen olmak ve kendi okulunda görevine devam etmekti. Ama nedense durum hiç beklediğimiz gibi olmadı. Askerlik yeri Eğirdir Dağ Komando Birliği çıktı ve uzun dönem askerlik yapmak zorunda kaldı. Bizlerde onun gibi böyle bir durum olmasını hiç beklemiyorduk. Çünkü sınıfta yaklaşık 7-8 kişi askere gidiyor ve sadece Ozan uzun dönem asker ve Dağ Komando olarak gidiyor. Vatan borcu bir şekilde ödenmesi gerekiyor.

Şimdiden iki dostumada hayırlı teskereler diliyorum. Allah işlerini rast getirsin ve bir an önce bu uzun günler geçrek kendi mutlu dünyalarına geri dönebilsinler. Sevenleri şimdiden yollarını gözetlemeye başladılar.

Allah yardımcınız olsun Dostlarım, Bakalım ben nerelere gidicem :)

Hiç yorum yok:

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker