Pazar, Haziran 03, 2007

Mondinin Son Sözleri


6 yıl boyunca bana kucak açan Türkler’i ve Galatasaray taraftarını asla unutmayacağım. Ama kimse merak etmesin. Kale emin ellerde.
03.06.2007


Köln’e transferini, önceki gün düzenlediği basın toplantısıyla duyuran Mondragon, Türkiye’deki son saatlerini Florya’daki Masmavi Restoran’da, kulüp ve tesis çalışanlarının kendisine verdiği yemekte geçirdi. Orhan Ak’ın da veda ziyaretine geldiği yemekte sadece FANATİK vardı. Fotomuhabirimiz Erol Demirkol, Mondi “Elveda” demeden, Kolombiyalı ile bir sohbet gerçekleştirdi. İşte Mondragon’un son sözleri:

‘Hepinize dua edeceğim’
Türkiye’de yaşadığım 6 yıl boyunca bana kucak açan Türk insanına çok teşekkür ediyorum. Türkler’i, Galatasaray taraftarını asla unutmayacağım. Onların sevgisi kalbimde ve gittiğim her yerde hatırlayacağım. Hiç kimseye kırgınlığım yok. Tam tersine beni aralarına kabul edip, her türlı sıkıntımda yanımda oldukları için hepsine dua edeceğim.

‘Yeter ki onlara güvenin’
Kimse merak etmesin. Galatasaray kalesi emin ellerde. Aykut ve Fevzi gibi iki çok yetenekli kaleci var. Kesinlikle yokluğumu aratmayacaklar, göreceksiniz. Takımın başına kim gelirse gelsin onlara güvenmeli. En önemlisi de, taraftar onlara güvenmeli. Çünkü bu, bir futbolcu için en önemli unsurdur. Yeni kaleci aranmasına bence hiç gerek yok...

‘Canaydın benim babam gibi’
Özhan Canaydın artık benim babam gibi. Ona minnettarım. Ona karşı olan borcumu ancak 3 kupa vererek yerine getirebildim. Yaşadığım 2 lig şampiyonluğu ve 1 Türkiye Kupası’nı babam gibi sevdiğim Özhan Canaydın’a adamak istiyorum. Ayrıca kulüpteki çalışanlara, eski antrenörlerime, çalıştığım tüm hocalara, yöneticilere teşekkür ediyorum. Özellikle de beni Galatasaray’a getiren sevgili Ali Dürüst’e teşekkürü bir borç biliyorum.

‘Almanya, Türkiye gibi!’
Köln’le anlaşmaya gittiğimde uçaktan inince kendimi bir an hâlâ Türkiye’de sandım. Çünkü her yerde Türkler vardı ve benden imza istiyorlardı. O kadar güzeldi ki, anlatamam. Sanırım çok fazla yabancılık çekmeyeceğim. Türkiye’yi, hepinizi çok özleyeceğim. Zaten Temmuz’da Galatasaray’la hazırlık maçı yapacağız. O gün, yeniden görüşmek üzere...

Erol DEMİRKOL

Hiç yorum yok:

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker