Pazartesi, Haziran 04, 2007

'İki âşık değil, aynı evi paylaşan arkadaşlarız'













Tekirdağ'da, kına gecesi düzenleyip, sazlı-sözlü düğünle evlendiği iddia edilen müzikhol işletmecisi 35 yaşındaki Sibel Kıran ile bir yıldır yanında şarkıcı olarak çalışan 30 yaşındaki Nazlı Can, birbirlerine âşık olmadıklarını belirterek dikkat çekmek için böyle bir işe kalkıştıklarını öne sürdü. Müzikholde şarkıcı olarak çalışan Can olayın "İki kadın evlendi" şeklinde değerlendirilmemesini isteyerek, "Sibel çift ruh taşıyan biri. Allah vergisi. Kendisinin müzikholüne geçen sene 3 yaşındaki oğlumla geldim. Maddi ve manevi olarak çöküntüdeydim. Bana destek oldu. Onun tek hayali damatlık giymekti. Ben de onun bu isteğini yerine getirdim" dedi.

'ERKEKLERİ TERCİH EDİYORUM'
Tek amacının dikkatleri üzerine çekerek oğlunun babasını bulmak olduğunu anlatan Can sözlerine şöyle devam etti: "Bizi terk eden ve aramayan oğlumun babasını bulmak için bu yola girdim. Ama olay tamamen farklı bir yöne kaydı. Aramızda duygusal ya da aşk ilişkisi yok. Sadece arkadaş ve iyi dostuz. Sibel'i 2 yıldır tanıyorum. Aynı evi paylaşan iki arkadaşız. Aramızda başka bir diyalog yok." Tercihini hep erkeklerden yana yaptığını ve hayatına hiçbir kadının girmediğini söyleyen Can, Kıran'ın 'Erkek Sibel' olarak tanınması nedeniyle birbirlerine yakıştırıldıklarını anlattı. Hollanda'da nikâh kıyacakları iddialarının asılsız olduğunu da anlatan Can, "Kına gecesinde Sibel yoktu. Sibel'in gönlü olsun diye bana kına yaktılar. İlk evliliğimden de 10 yaşında bir kızım var. Eğer o bu haberi öğrenirse yüzüne bakamam" dedi.

'AMELİYAT OLMAK İSTİYORUM'
Tekirdağ Barbaros Beldesi'nde bar sahibi olan Sibel Kıran ise "Kendimi bildim bileli hep erkek gibi hissederim. Ama buna rağmen kimsenin karısına kızına yan gözle bakmadım. Ameliyatla erkek olmak istiyorum. Eğer bir gün erkek olacaksam da hayatımda o olmak zorunda değil. Ancak ortada 3 yaşında bir çocuk var. Biz her şeyi onun için yaptık. Babası eğer nüfusuna geçirmek istemezse, erkek olursam onu üzerime alabilirim. Bu olayın bu kadar büyüyeceğini tahmin etmemiştik." Can ile 6 aydır aynı evi paylaştıkları için böyle bir yakıştırmayla karşı karşıya kaldıklarını anlatan Kıran, "Davetiye bastırmadık, sadece gelinlik ve damatlık giyerek yemekli bir organizasyon yaptık. Ben 16 yaşındayken beğendiğim kızları anneme gösterip 'o kızı bana al' derdim. Ailem de bu eğilimimi bilirdi. Ama bu düğünü hiçbiri tasvip etmedi. Nazlı'yı arkadaş ve kardeş gibi bağrıma bastım, ona âşık değilim. Bir süre ikimiz de çalışmayı düşünmüyoruz. Olayların yatışmasını bekleyeceğiz. Hayalim damatlık giymekti. Nazlı da beni kırmadı. Bu yüzden böyle bir işe kalkıştık. Hayatımızı birleştirmek için bir araya gelmedik" diye konuştu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yuh Diyorum sadece :D

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker