Cuma, Haziran 15, 2007

`Büyük zaferler için geldim`

`Büyük zaferler için geldim`

Tobias Linderoth dün Florya'da 3 yıllık sözleşme imzaladı, ardından iddialı açıklamalar yaptı: 'Galatasaray'a büyük başarılar yaşamak için geldim.'
15.06.2007


Önce taraftarı coşturdu
Galatasaray’ın Kopenhag’dan transferi Tobias Linderoth, dün Florya Metin Oktay Tesisleri’nde düzenlenen bir törenle, kendisini 3 yıllığına Sarı-Kırmızılı renklere bağlayan sözleşmeyi imzaladı. Önceki gün akşam saatlerinde İstanbul’a gelen ve taraftarların sevgi gösterileriyle karşılanan 28 yaşındaki orta saha oyuncusu, İsveç Milli Takımı’nda da tercih ettiği 6 numaralı formayı giyecek. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan tecrübeli futbolcu, “Galatasaray gibi büyük bir kulüple anlaştığım için çok mutlu ve gururluyum. Büyük başarılar yaşamak ve yaşatmak için geldim” dedi.

Sonra İstanbul’u dolaştı
Çok çalışarak başarılı ve kalıcı olmak istediğini ifade eden Linderoth, şunları kaydetti: “Galatasaray hakkında çok iyi şeyler duydum. Bu da benim seçimimi kolaylaştırdı. Feldkamp’ın daha önce bu kulüpte önemli başarılar kazandığını biliyorum. Çalışmayı çok seviyorum. Görevim yer tutmak ve top kapmak, daha sonra da hücumdaki arkadaşlarıma yardımcı olmak. Uyum sorunu yaşayacağımı sanmıyorum. Önemli olan ilk adımı atmaktı. Bundan sonrası daha da kolay olacak.” Ön adının ‘Hakan’ olduğu öğrenilen Linderoth, törenden sonra sağlık kontrolünden geçti.

Raşit ALTUN

***************************
‘Everton’da oynarken depresyona girdim...’
Linderoth, kariyerinin en kötü günlerini İngiltere’de yaşadığını söyledi. Everton forması giyerken depresyona girdiğini ifade eden Tobias, “Bunalımlı bir dönem geçirdim. Hep mutsuz, hep stres içindeydim. Bir ara futbolu bırakmayı ciddi ciddi düşündüm. Kopenhag’a gitmek beni hayata yeniden bağladı. Yaşadığım sıkıntılardan sonra Galatasaraylı taraftarların sevgisini görmek beni çok duygulandırdı” ifadesini kullandı. İsveçli oyuncunun, bugün ülkesine döneceği belirtildi.

Hiç yorum yok:

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker