Pazartesi, Ekim 15, 2007

Uzun bir aradan sonra :)

Merhaba sevgili blog dostları :)
Uzun bir aradan sonra yazmaya kaldığım yerden devam edeceğim. Öncelikle neden böyle bir ara verdim sizlere ondan bahsedeyim. Büyük bir sınav sonrası sözleşmeli olarak başladığım okuluma geldim ve yeni bir hayata başladım.

Nedir bu yeni hayat ?

Bildiğiniz gibi ben bir bilgisayar öğretmeniyim. 30 haziranda kpss sınavına girdim ve sözleşmeli atanabilmem için gerekli puanı aldım. Şu anda İstanbul'un Pendik ilçesine bağlı Buhara İlköğretim Okulunda sözleşmeli Bilgisayar öğretmenliği yapmaktayım. Yazılarıma ara vermemin en büyük nedeni bu. İstanbul gibi büyük bir şehire geldim ve yeni bir hayata başladım. Yeni ev eşya derken zaman geldi geçti. Ama hala evime net bağlatamadım :( inşallah en kısa zamanda okuluma net bağlatıp kaldığımız yerden tam gaz devam edeceğim.

İstanbul yaşamak için gerçekten zor bir yer :) ev kiralar cep yakıyor. Ama başladık bi kere böyle devam edip gidecek :)

Şimdilik yazaklarım bu kadar elimden geldiğince sizlere yazmaya devam edeceğim. En kısa zamanda görüşmek üzere...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hasancım bu yeni hayatın umarım sana huzur ve mutluluk getirir:)
sevgilerimle
mehtap

Adsız dedi ki...

E hadi tekrar hayırlı olsun..

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker