Çarşamba, Temmuz 11, 2007

İnternet Cafe Sahibi ve Müşteri

Bunun daha uzunu yok mu, çekiyorum gelmiyor... -- Mause dan bahsediyor, töbe yarabbii

Bilgisayarda çalışan müşterinin elektrik kesildikten 15 dakika sonraki sorusu; - Elektrik mi kesik?

-Disketle birliktemi yazmaya başlayacağım?
-Evet bir iki üç diyince aynı anda başlayacaksın..

-Sadece bilgisayar istiyorum.
-Ama biz yanında plastik tarak, 10 tane çengelli iğne, birde limon kolonyası veriyoruz. Onlarıda alın

-Internet yok mu?
-Yok
-Hiç mi yok?
-Azcık var ama onu da kendime ayırdım

-Hocam yeriniz var mı?
-Hayır bugün düğün var... her yer rezerve edildi...

-Hocam internet oldu mu?
-Hayır hala fırında 5 dakika daha kızarması gerekiyor....

-Bilgisayar alabilir miyim?
-Tabii
-İnternete giricem.. ilk defa geliyorum
-Heyecanlı mısın?

Görevli bilgisayarında içiden @ işareti bulunan bi salyangoz resmini çizmekte ve beğenmeyip yeniden çizmekte, çizilen bu salyangozlar A4 boyutunda bir kağıt üzerinde birikmektedir. Öğrenci görevliye sorar;
-Afedersiniz bu salyanozları ne yapacaksınız?
-Akşama misafir var da, salata yapıp yiyicez
-Fransız mısınız??

-Hocam tuşların karışmış olma ihtimali var mı?
- Evet dibi tutmasın diye ara sıra karıştırıyorum

-Bana verebileceğiniz bilgisayar var mı?
- Yok valla.. Hiçbiri sana layık değil. Yakışmaz sana. Veremem

-Hocam bilgisayar tıkandı galiba.
- Pompala

- Hocam sizin burda göreviniz ne?
- Dozer operatörüyüm.

Hiç yorum yok:

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker