Cuma, Temmuz 27, 2007

Güzel Bir Kaç Fıkra :)

Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor. Ameliyat masasındayken, ölüme yakın, birden bir hayal görüyor.
Azraili
görüyor ve soruyor: "Benim saatim geldimi?"

Azrail cevap veriyor:
"Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay vede 8 günün var".


Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor.
Yüzünü gerdirttiriyor, dudaklarını doldurtturuyor vede
göğüslerini düzelttiriyor. Kısacası: "Yeniden doğmuş gibi"
Daha uzun bir süre yaşıyacağını bildiği için şimdi, o kadar ameliyatın değdiğini düşünüyor. Son ameliyattan sonra, hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor.
Tam karşıdan karşıya geçiyor ki, ambülans çarpıyor.
Ölüyor. Cenette Azrail'e soruyor: "40 seneden daha fazla yaşıyacağımı sanıyordum! Neden o zaman bana o ambülansın çarpmasını sağlayıp, Beni öldürttün?"

Azrail cevap veriyor:
Kız, ben seni tanıyamadım .............

Microsoft'un Temizlikçisi
Bir issiz Microsoft'un temizlikci icin verdigi is ilanina basvurur. Personel sefi kisa bir is gorusmesini takiben ve test (yer temizletme) yaptiktan sonra sunu soyler:
"- Ise kabul edildin,bana email adresini ver , sana baslama tarihini ve
getirecegin evraklari bildirecegim"
Adam boynu bukuk bir sekilde bilgisayarinin ve tabii ki e-mailinin olmadigini söyler. Personel sefi bu durumda, yasayan birisi olarak dusunulemeyecegini ve yasamayan birisini deise alamayacagini yuzune vurur. Adam ne yapacagini bilmez ve kirgin bir sekilde ve cebinde sadece 10$ ile disari cikar. Sebze Haline gidip 10 kg domates almaya karar verir. Kapi kapi dolasarak domatesleri satar ve sermayesini iki katina cikarir.Bu isi uc kere daha yapar ve sermayesini 160 $'a yukseltir. Artik bu sekilde yasamini devam ettirebilecegine kanaat getirir. Her sabah evinden biraz daha erken cikar ve daha gec doner... Hergun parasini katlamakla mesguldur artik. Kisa bir zaman sonra bir el arabasi satin alir, daha sonra bunu bir kamyonla degistirir. Bir sure sonra bir sevkiyat filosunun sahibidir artik. 5 yil sonra adam ABD'nin en buyuk gida distributoru olmustur. Artik ailesini gelecegini dusunur ve bir hayat sigortasina basvurur.
Gorusmenin sonunda sigortaci teklifini gondermek uzere email adresini ister. Adam e-mail adresininin olmadigini soyleyince sigortaci soyle der:
"- Cok tuhaf, bir e-mailiniz olmadan boyle bir imparatorluk kurmussunuz, hele bir de emailiniz olsaydi ne olurdunuz kimbilir.. Adam dusunur ve soyle cevap verir :
"- Microsoft'da temizlikci olurdum"
Kissadan hisse no.1: Internet yasam icin bir cozum degildir.
Kissadan hisse no.2: Eger emailin yoksa ve cok calisirsan $ milyoneri
olabilirsin.
Kissadan hisse no.3: Eger bu mesaji email ile aldiysan,temizlikci olma
olasiligin $ milyoneri olmana gore daha yuksek.

Hiç yorum yok:

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker