Salı, Ağustos 29, 2006

Düşündüren Gaflar :)))

Müthiş komik ve düşündürücü laflar.

Salak olabilirim ama aptal asla.... ASENA

Ben meme kanserine şahsen karşıyım.... SİNEM GÜVEN

Mozart Türkiye\'de konser vermeye gelirse tabi ki dinlemeye gideriz.....EMRAH

Allahı size emanet ediyorum.... TANSU CILLER

Tüneli kaçmak için mi kazdınız .... REHA MUHTAR

İsmini vermek istemeyen bir izleyici Filiz Ovar İngiltereden arıyor.... A TAKIMI

Kendime ait görüşlerim çok güçlü görüşlerim var ama onları her zaman onaylamıyorum..... CORC W BUSH

Polis yolu az sonra işlenecek bir cinayetin tatbikatı için kapattı....KANAL D ANA HABER

Eminem dünyaca ünlü bir grup biliyorsunuz değil mi arkadaşlar....BEYAZ

23.Yüzyılı yaşadığımız bu günlerde başıma gelen bu dram...Q KIZI REYHAN

Cinayetler dışında en düşük suç oranına sahibiz..... WASHINGTON D.C. VALİSİ MARION BARRY

Sigara içmek öldürür öldüğümüzde hayatimizin önemli bir bölümünü kaybederiz ....BROOKE SHIELDS

Fransızlar amma kültürlü ufacık çocukları bile Fransızca konuşuyor....İZZET YILDIZHAN

Cumhuriyet 1927 yılıda ilan edildi ......Tuğba OZAY

Atatürk ne demiş Yurtta sulh barışta sulh ....NİHAT DOGAN

Bugün 10 Kasım Atatürk\'ün 64. ölüm yıldönümünü şölenlerle kutluyoruz......ELIFNAĞME

Gönül Yazar: Is the mother boy, you know?
Reha Muhtar: Anliyorum ana kuzusu.
Gönül Yazar: Ana kuzusu...
Reha Muhtar: Evet ana kuzusu...

Cografyaci Nefise
Muhabir: Nefise, Somali'nin baskenti neresidir?
Nefise Karatay: Bu konuda yorum yapmak istemiyorum!..

Kont Trakula!
Metin Uca: Bir örümcek türü?
Ismet Badem: Trakula!
Metin Uca: Diger yarismaci?
Diger yarismaci: Tarantula...
Ismet Badem: Hay Allah!.. (Passaparola yarismasindan)


Daginik Gizem
Simdiye kadar beraber oldugum erkek arkadaslarim beni darmadagin etti...
(Gizem Özdilli)

Dilbilimci Mahmut
B çok önemli bir harftir. B olmasa, Bülent'e Ülent, Bursa'ya Ursa derdik!..
(Mahmut Tuncer)

Sanatçina sahip çik
Tanita Tikaram diye bir sanatçimiz var mesela, 15 senedir kaset yapmiyor!..
(Emel Müftüoglu...)

Alparslan Canaydin
VJ Bülent: Evet, su anda yanimizda Alparslan Bey var, biraz kendinizi tanitir misiniz Alparslan Bey?..
Alparslan (!) Bey: Ben Özhan Canaydin, Galatasaray Baskani' yim...
(Kral TV Ödülleri)

Antenya Bandiras
Ben en çok Antenya Bandiras'i seviyorum!..
(Harika Avci)

Pencereyi kapat!..
Biz esimle çok konusan, beyin firtinasi yapan bir çiftiz!..
(Senay Akay)

Ahmet Necdet Özal
Metin Uca: Ahmet ön adli, Türkiye'nin 10'uncu Cumhurbaskani?..
Eylem Senkal: Iii... Ahmet Özal...

Uzun boyunlu gergedan
Arzu Yanardag: Uzun boyunlu bir hayvan?..
Ece Erken: Gergedan?.. (Pazar yildizi adli programdan)

Uzun sey
Yaa sizin de her seyiniz ya uzun ya genis oluyor galiba!..
(Hülya Avsar, Diyarbakirli karpuzcularla konusuyor)

Kamyonu seviniz
Kamyonlari seviyoruz. Onlar bizim canimiz...
(Müslüm Gürses)

Arkadan!..
Sibel Can: Neden Abazoglu sizin için farkli biri?
Deniz Akkaya: Benim için çok farkli biri, çünkü arkadan vurmuyor!..

Hiç yorum yok:

Ana Sayfa
© 2007 CRESPOLIFE
eXTReMe Tracker